В центрі шкільного життя знаходиться бібліотека Караван-Солодківської ЗОШ І-ІІІ ст.
Дата заснування бібліотеки: 1983 р.

Структура і основні напрямки роботи шкільної бібліотеки
Працює бібліотека Караван-Солодківської ЗОШ І-ІІІ ст.

Бібліотекар Луньова Тетяна Володимирівна
· Реалізація державної політики в галузі освіти, розвитку навчально-виховного процесу
Дата заснування бібліотеки: 1983 р.
Загальна кількість читачів: 80
• учні – 50
• учителі, батьки та інші – 30
Бібліотека – це фундамент освіти і самоосвіти, скарбниця людського знання, вона забезпечує потреби навчально – виховного процесу в усіх його ланках, надає систематичну, цілеспрямовану допомогу учням в опануванні знаннями, виховує бажання розширювати обсяг знань, знайомить із різноманітними джерелами інформації, навчає розуміти їх, користуватися ними, виховує творчого читача.

Структура і основні напрямки роботи шкільної бібліотеки
Працює бібліотека Караван-Солодківської ЗОШ І-ІІІ ст.

Бібліотекар Луньова Тетяна Володимирівна
Основними завданнями бібліотеки є:
· Реалізація державної політики в галузі освіти, розвитку навчально-виховного процесу
· Утвердити громадянина України не лише як носія пізнавальних здобутків попередніх поколінь, а й як активного, самодостатнього учасника суспільного розвитку
· Всебічний розвиток людської особистості як рівновеликої цінності
· Розвивати інформаційні і соціальні навички у учнів
· Виховання загальної культури національної свідомості, шанобливого ставлення до книги
· Виховання у учнів інформаційної культури, культури читання
· Формування вміння користуватись бібліотекою, її послугами, книгою, її довідковим апаратом
· Розвивати творчу думку, пізнавальні здібності та інтереси учнів
· Сприяти успішному засвоєнню ними навчальних програм
· Забезпечення росту професійної компетентності педагогічних кадрів
· Сприяння за допомогою різних форм і методів бібліотечної роботи самоосвіті учнів і педагогів
· Забезпечення їх літературою для задоволення їхніх соціальних і культурних потреб
· Піднесення бібліотечної справи на якісно новий рівень.