Мета: ознайомити учнів з варіантами розкладання
числа 10 на два доданки;
вчити швидко доповнювати задане число до 10; закріплювати вміння учнів додавати
і віднімати в межах 10; розвивати
обчислювальні навички, активізувати логічне мислення; шляхом створення ситуації
успіху розвивати пізнавальний інтерес; виховувати
охайність в оформленні письмових робіт;
викликати почуття доброзичливості, бажання працювати в колектив. Обладнання:
демонстраційний матеріал, картки з виразами,
Хід уроку
І Організаційний момент
Міркуємо - швидко!
Відповідаємо точно! Рахуємо
– правильно!
Пишемо – гарно! ІІ Актуалізація опорних знань
1.
Кількісна та порядкова
лічба предметів
(Наочність на набірному полотні)
- Сьогодні ми помандруємо до лісу математичними стежками. По дорозі
порахуємо дерева. Скільки всього дерев? Яке перше? Третє? П’яте?
|